| Schoonmaak en Hygiëne
|
Sodexo opnieuw aan de top van het ‘Sustainability Yearbook 2017’
De onderneming SODEXO, actief in de Diensten voor Levenskwaliteit, werd onlangs voor de tiende opeenvolgende keer bekroond tot beste speler in haar sector, dankzij haar uitstekende resultaten op het vlak van duurzaamheid. Met het behalen van de prijs Gold Class van het ‘Sustainability Yearbook 2017’ van RobecoSAM ziet de onderneming zich beloond voor haar MVO-politiek (maatschappelijk verantwoord ondernemen), die ...
| 15/02/2017
|
|
Hygiënebeleving op kantoor evolueert met arbeidstrends
Meer dan 60% van de kantoorruimtes zijn in de afgelopen drie jaar vernieuwd of verbouwd. En dat heeft niet alleen invloed op hoe we werken, maar ook gevolgen voor de hygiënebeleving op kantoor – blijkt uit wereldwijd onderzoek van hygiënefabrikant Tork, onderdeel van SCA.
Moderne kantoren: intelligent, duurzaam en flexibel
De studie van Tork is gebaseerd op interviews met ...
| 15/06/2016
|
|
|
|
| Schoonmaak en Hygiëne
|
De schoonmaak – schoon gemaakt
Schoonmaak en facility management worden haast in één adem genoemd. Begrijpelijk ook, want schoonmaak is zowat de meest essentiële service van de brede waaier aan facilitaire services die kunnen aangekocht en geleverd worden. Wie schoonmaak zegt, denkt aan de schoon te maken oppervlakte, de frequentie van de poetsbeurten, de te gebruiken producten en eventuele machines… kortom de precies af te bakenen technische aspecten die zich laten vastleggen in SLA’s. Maar daarmee zijn we nog lang niet uitgedweild!
| 19/12/2017
|
|
|
De schoonmaak, schoon gemaakt
Schoonmaak en facility management worden haast in één adem genoemd. Begrijpelijk ook, want schoonmaak is zowat de meest essentiële service van de brede waaier aan facilitaire services die kunnen aangekocht en geleverd worden. Wie schoonmaak zegt, denkt aan de schoon te maken oppervlakte, de frequentie van de poetsbeurten, de te gebruiken producten en eventuele machines… kortom de precies af te bakenen technische aspecten die zich laten vastleggen in SLA’s. Maar daarmee zijn we nog lang niet uitgedweild!
| 13/12/2017
|
|
|
DE STRIJD OM UW HANDHYGIËNE: DE FEITEN OP EEN RIJ
In 1993 bracht Dyson de eerste zakloze stofzuiger op de markt. Meteen verzetten de gevestigde fabrikanten er zich tegen met hand en tand. Logisch, want alleen al in de thuismarkt van Dyson, het Verenigd Koninkrijk, brachten stofzuigerzakken op dat ogenblik meer dan 100 miljoen euro per jaar op. Later bekende een bedrijfsleider van Hoover er spijt van te hebben dat hij de nieuwe technologie van de start-up niet had gekocht. Nu is het de vervuilende papierindustrie die valse claims maakt op het gebied van hygiëne, gebaseerd op misleidend wetenschappelijk onderzoek, in een poging technologische ontwikkelingen tegen te werken. Hoog tijd voor de waarheid.
| 12/04/2017
|
|
|
Schoonmaak gaat steeds meer voor outsourcing
‘Schoonmaak’ is één van de grootste FM-kostenposten in zowel publieke als privéorganisaties. Om de kosten en prestaties te optimaliseren, biedt JETTE CLEAN een flexibele en progressieve formule zodat elke klant van de beste oplossing kan genieten.
| 29/04/2016
|
|
|
|
|
| Schoonmaak en Hygiëne
Profielen van de belangrijkste bedrijven in
Gegevens andere leveranciers
Zoek een leverancier
|
|