|
De nieuwe werkplek: veilig en verleidelijk
Niemand zal er nog aan twijfelen dat thuiswerken deel zal blijven uitmaken van het nieuwe normaal. De vaste werkomgeving zal meer dan ooit bijzonder aantrekkelijk moeten zijn om medewerkers te motiveren zich er naartoe te verplaatsen. Een veilige en hygiënische werkomgeving zijn de nieuwe verleiders naast een inspirerende plaats om te ontmoeten en verbinden.
| 19/04/2021
|
|
|
Hangar 26: Screw it, let’s do it!
Tijdens corona-tijden ontwikkelde K-ONCEPT uit Roeselare een K-ONCEPT 2.0-versie, er komt heel wat nieuws aan, stay tuned... Ook hierbij blijft de merk- en marktonafhankelijkheid voorop staan. “De werkomgeving moet de specifieke werkprocessen ondersteunen. Vandaar het belang van interviews en een persoonlijke aanpak”, aldus Kris Cottenier, managing director van K-ONCEPT. “Dat was ook zo bij het Gritt-project, een schoolvoorbeeld van maatwerk.”
| 18/01/2021
|
|
|
Omgetoverd tot ‘The Happiness Factory’ - Zweeds hoofdkantoor Coca-Cola European Partners
In 2014 nam Coca-Cola European Partners (CCEP) het besluit om het Zweedse hoofdkantoor gevestigd in een buitenwijk van Stockholm om te vormen tot een werkomgeving die de meer dan 130-jarige geschiedenis en het imago van het merk eer aandoet. Leesman werd ingeroepen voor een voor/na-meting, evenals ‘GoToWork’ als adviesbureau voor het ontwikkelen en opvolgen van werkplekstrategieën.
| 16/07/2019
|
|
|
Een diversiteit aan ervaringen ontwikkelen als bron van welzijn voor de medewerkers
Diversiteit en multiculturaliteit typeren de bijzondere cultuur van interieurarchitectenbureau NCBHAM. Zes jaar geleden hebben Mauro Brigham en Nicolas Ntalakidis het bureau opgericht. Inmiddels brengt het 29 medewerkers van 11 verschillende nationaliteiten samen rond één doel, namelijk ‘workplace experiences’ verrijken, diversifiëren en cocreëren.
| 28/05/2019
|
|