|
Hangar 26: Screw it, let’s do it!
Tijdens corona-tijden ontwikkelde K-ONCEPT uit Roeselare een K-ONCEPT 2.0-versie, er komt heel wat nieuws aan, stay tuned... Ook hierbij blijft de merk- en marktonafhankelijkheid voorop staan. “De werkomgeving moet de specifieke werkprocessen ondersteunen. Vandaar het belang van interviews en een persoonlijke aanpak”, aldus Kris Cottenier, managing director van K-ONCEPT. “Dat was ook zo bij het Gritt-project, een schoolvoorbeeld van maatwerk.”
| 18/01/2021
|
|
|
Omgetoverd tot ‘The Happiness Factory’ - Zweeds hoofdkantoor Coca-Cola European Partners
In 2014 nam Coca-Cola European Partners (CCEP) het besluit om het Zweedse hoofdkantoor gevestigd in een buitenwijk van Stockholm om te vormen tot een werkomgeving die de meer dan 130-jarige geschiedenis en het imago van het merk eer aandoet. Leesman werd ingeroepen voor een voor/na-meting, evenals ‘GoToWork’ als adviesbureau voor het ontwikkelen en opvolgen van werkplekstrategieën.
| 16/07/2019
|
|
|
Een diversiteit aan ervaringen ontwikkelen als bron van welzijn voor de medewerkers
Diversiteit en multiculturaliteit typeren de bijzondere cultuur van interieurarchitectenbureau NCBHAM. Zes jaar geleden hebben Mauro Brigham en Nicolas Ntalakidis het bureau opgericht. Inmiddels brengt het 29 medewerkers van 11 verschillende nationaliteiten samen rond één doel, namelijk ‘workplace experiences’ verrijken, diversifiëren en cocreëren.
| 28/05/2019
|
|
|
Al 266 jaar brengt koffie mensen samen
Eind september 2018 namen de Retail- en Professional-teams van Jacobs Douwe Egberts België hun intrek in een volledig nieuwe werkomgeving, nadat ze tientallen jaren samen met de productie op eenzelfde site waren gehuisvest. De nieuwe thuis gaat gepaard met heel wat verandering en een nieuwe start met frisse dynamiek.
| 25/05/2019
|
|