FRNL | | NewsBibliotheekAgendaNewsletterJobsAdvertisingContact |
  
Home » Office Management
| Office Management
OCI varieert sterk binnen Europa
De kantoorkost per medewerker per jaar, afgekort de OCI (Occupier Cost Index), bedroeg 11.520 euro in 2021. Een vergelijking tussen alle Europese landen plaatst België op een 8e plaats. Zwitserland staat met €18.713 nog steeds als land met de duurste kantoorkost bovenaan die Europese lijst, gevolgd door Noorwegen en Zweden. Bulgarije heeft met €2.689 de laagste kantoorkost per medewerker. ...
| 27/01/2022

Meer of minder vierkante meters voor de hybride toekomst?

We stappen 2022 binnen met heel wat onzekerheden en zeer uiteenlopende indicatoren over hoe het kantoor er nu en morgen idealiter moet uitzien. Eén van de prangende vragen waarop Facility Managers en/of Real Estate Mangers een sluitend antwoord moeten zien te vinden is of nu meer of minder vierkante meters nodig zijn.

Verandering na verandering  
Het gedwongen thuiswerken ...
| 21/01/2022


   
Netheid op kantoor als motivator
| 20/01/2022
Vertrekken en toch blijven…
| 07/01/2022
Dit nieuwsplatform schakelt naar ‘vakantie-versnelling’
| 17/12/2021
Vergrootglas op bedrijfsafval
| 17/12/2021
Hybride werken en andere kijk op budgetten
| 09/12/2021
G4S wint Employee Engagement Award
| 08/12/2021

Meer news



| Office Management

De uitdaging om hybride vergaderen te faciliteren
De Covid-19 pandemie heeft onze dagelijkse manier van samenwerken drastisch veranderd en de digitalisering binnen de bedrijfswereld in een stroomversnelling gebracht. Een aangename vaststelling is dat België het er goed van afbrengt wat de beschikbaarheid van internetverbindingen met comfortabele bandbreedte betreft. Maar er is heel wat werk aan de winkel voor het optimaliseren van de uitrusting om met collega’s en klanten fysiek en virtueel te vergaderen.
| 08/12/2021
De fluide werkomgeving voor het hybride werken
Elke onderneming is vandaag begaan met de ‘post Corona’-werkorganisatie, nu de terugkeer naar kantoor tot de mogelijkheden behoort. Steeds luider klinkt ‘hybride werken’ als de oplossing, zelfs de facto als het nieuwe werken. Maar de nieuwe werkorganisatie is niet gediend met een zwart/wit benadering; ze vereist veeleer een ‘fluide’ aanpak.
| 18/10/2021
Delen wint terrein, maar bedrijven spelen voorlopig op veilig
In welke mate is men op het bedrijventerrein Haasrode in Leuven bereid om ondersteunende faciliteiten en diensten te delen? De resultaten van het onderzoek, dat in opdracht van Interleuven door de bacheloropleiding Facility Management van Odisee werd uitgevoerd, zijn bekend. Uit de studie blijkt dat delen terrein wint, maar de bedrijven op safe spelen. ‘Veilige’ faciliteiten zoals groene energie en ontspanningsruimtes zijn vaste waarden en nodigen uit tot delen. Op het vlak van mobiliteit, diensten voor bedrijven en particulieren is er nog werk aan de winkel. Er is bovendien zeer weinig interesse in het delen van materiaal en restruimtes. De uitdaging is om de neuzen in dezelfde richting te krijgen.
| 13/10/2021
Smartphone opent alle deuren voor groene flexwerkers
Sinds een jaar is in het Kortrijkse Evolis Business Park met start-up Snowball een groene accelerator aan de slag. In deze cleantech hub annex technologische proeftuin zijn heel wat groene flexwerkers met sterk variërende werkuren aan de slag. Hun toegangscontrole wordt geregeld door de cloud-gebaseerde KS-oplossing van SALTO Systems: een Digital Key op de smartphone.
| 16/08/2021

   

Aardse tint voor The New Office
| 28/06/2021
Veilige heropstart kantoren vereist schone lucht
| 10/05/2021
Kosten besparen én meerwaarde creëren
| 15/02/2021
Geen papier, geen draden en maximale mobiliteit : geleidelijke revolutie bij DKV
| 01/09/2018
“Ik haal het meest voldoening uit de menselijke contacten”
| 05/06/2018
DELOITTE @ Gateway, Take-off naar een attractieve werkomgeving
| 09/01/2018
Hospitality | Focus op gastvrijheid binnen bedrijven
| 19/12/2017
Occupiers Cost Index : Evolutie Belgische kantoorkost breekt met trend Europees gemiddelde
| 16/10/2017
Focus op welzijn medewerkers
| 14/11/2016
Draaischijf voor hospitality
| 14/06/2016


  | Office Management
www.profacility.be/bruynzeelstorage
www.profacility.be/vandergoten
 Profielen van de belangrijkste bedrijven in
BRUYNZEEL STORAGE SYSTEMS
EASYPOST
IRON MOUNTAIN 
TRANSMOOVE

 Gegevens andere leveranciers
Document- diensten voor digitalisering & archivering (3)
Klassement & archief – Meubelen (2)
Kantoormeubilair (kopieerapparaten, scanners, faxtoestellen, printers, projectors) (7)
Kantoorbenodigdheden (10)
Behandeling van de post (5)
Nationale koerierdienst (4)
Internationale koerierdienst (4)
Kantoormeubelen - verhuur (1)
Kantoormeubelen - tweedehands (1)

Zoek een leverancier
Activiteitensector
Naam van de leverancier


Agenda