FRNL | | NewsBibliotheekAgendaNewsletterJobsAdvertisingContact |
  
Home » Office Management
| Office Management
Stormachtige arbeidsmarkt
De traditionele hefbomen die werkgevers inzetten in hun zoektocht naar nieuw talent blijken niet langer te volstaan om tegemoet te komen aan de alsmaar complexer wordende verwachtingen van de werknemers. Dat blijkt uit een wereldwijde bevraging bij 3087 grootstedelijke kantoorwerkers, werkzaam bij zowel multinationals als KMO’s in 13 grote metropolen, opgezet door JLL.

Het salaris is nog steeds bepalend voor ...
| 07/12/2022


Waarom werknemers vertrekken
JLL organiseerde wereldwijd een bevraging naar de afwegingen die werknemers maken bij het kiezen van een nieuwe werkgever en de rol die het kantoor vandaag kan spelen bij het aantrekken en behouden van talent. Bij het wereldwijde onderzoek werden 3087 grootstedelijke kantoorwerkers betrokken, werkzaam in 13 grote metropolen met telkens 300 deelnemers per land. Hun werkgevers waren zowel multinationals ...
| 06/12/2022

   
De derde werklocatie
| 01/12/2022
Poly voorspelt vier belangrijke werkplektrends voor 2023
| 22/11/2022
Idewe is Baanbrekende Werkgever 2023
| 15/11/2022
Het strikte minimum, alias ‘Quiet Quitting’
| 04/11/2022
Spaces opent nieuwe en duurzame kantoorruimte in Antwerpen
| 25/10/2022
‘Hotelification’ – het nieuwe waardeoordeel
| 25/10/2022

Meer news



| Office Management

Wat we van digital nomads kunnen leren over plaatsonafhankelijk werken
De voorbije twee weken werkte hij vanop zijn boot in de Middellandse Zee, vandaag is een koffiebar in hartje Antwerpen zijn kantoor en binnen enkele dagen vliegt hij naar zijn thuisbasis in New York. Welkom in het leven van internationale Belg Koen Blanquart (51), die in 2016 op 12 maanden tijd in 46 landen verbleef. Hij geeft als WeX-guest en auteur van het boek ‘Thuisvoordeel’ een inkijk in zijn leven als digital nomad. Of wat we kunnen leren over plaatsonafhankelijk werken.
| 19/10/2022
Het nieuwe normaal: what’s in a name?
EY, Proximus en Vlerick Business School zijn het erover eens: flexibiliteit is het sleutelwoord binnen het nieuwe normaal. De invulling verschilt echter van organisatie tot organisatie. Een one size fits all bestaat niet, al tekenen een aantal grote lijnen zich af.
| 20/07/2022
De uitdaging om hybride vergaderen te faciliteren
De Covid-19 pandemie heeft onze dagelijkse manier van samenwerken drastisch veranderd en de digitalisering binnen de bedrijfswereld in een stroomversnelling gebracht. Een aangename vaststelling is dat België het er goed van afbrengt wat de beschikbaarheid van internetverbindingen met comfortabele bandbreedte betreft. Maar er is heel wat werk aan de winkel voor het optimaliseren van de uitrusting om met collega’s en klanten fysiek en virtueel te vergaderen.
| 08/12/2021
De fluide werkomgeving voor het hybride werken
Elke onderneming is vandaag begaan met de ‘post Corona’-werkorganisatie, nu de terugkeer naar kantoor tot de mogelijkheden behoort. Steeds luider klinkt ‘hybride werken’ als de oplossing, zelfs de facto als het nieuwe werken. Maar de nieuwe werkorganisatie is niet gediend met een zwart/wit benadering; ze vereist veeleer een ‘fluide’ aanpak.
| 18/10/2021

   

Delen wint terrein, maar bedrijven spelen voorlopig op veilig
| 13/10/2021
Smartphone opent alle deuren voor groene flexwerkers
| 16/08/2021
Aardse tint voor The New Office
| 28/06/2021
Veilige heropstart kantoren vereist schone lucht
| 10/05/2021
Kosten besparen én meerwaarde creëren
| 15/02/2021
Geen papier, geen draden en maximale mobiliteit : geleidelijke revolutie bij DKV
| 01/09/2018
“Ik haal het meest voldoening uit de menselijke contacten”
| 05/06/2018
DELOITTE @ Gateway, Take-off naar een attractieve werkomgeving
| 09/01/2018
Hospitality | Focus op gastvrijheid binnen bedrijven
| 19/12/2017
Occupiers Cost Index : Evolutie Belgische kantoorkost breekt met trend Europees gemiddelde
| 16/10/2017


  | Office Management
www.profacility.be/bruynzeelstorage
www.profacility.be/vandergoten
 Profielen van de belangrijkste bedrijven in
BRUYNZEEL STORAGE SYSTEMS
EASYPOST
IRON MOUNTAIN 
TRANSMOOVE

 Gegevens andere leveranciers
Document- diensten voor digitalisering & archivering (3)
Klassement & archief – Meubelen (2)
Kantoormeubilair (kopieerapparaten, scanners, faxtoestellen, printers, projectors) (7)
Kantoorbenodigdheden (10)
Behandeling van de post (5)
Nationale koerierdienst (4)
Internationale koerierdienst (4)
Kantoormeubelen - verhuur (1)
Kantoormeubelen - tweedehands (1)

Zoek een leverancier
Activiteitensector
Naam van de leverancier


Agenda