FRNL | | NewsBibliotheekAgendaNewsletterJobsAdvertisingContact |
  
Home » Office Management
| Office Management
De mutatie van de werkomgeving
De Covid-19 pandemie heeft ons in versneld tempo laten kennismaken met de mogelijkheden om buiten de vertrouwde kantooromgeving te werken. Deze flexibiliteit is aanleiding tot verruiming van het begrip ‘werkomgeving’. Flexibiliteit blijft een vaag gegeven, dat iedereen naar eigen goeddunken kan invullen. Wanneer het over werkomgeving gaat, wordt flexibiliteit gedefinieerd door het vermogen om een tool te zijn voor ...
| 21/04/2021

Naamsverwarring?
Recent kregen we van Walters People Recruitment, gespecialiseerd in professionele staffing voor de nieuwe wereld van werken, een persbericht met als titel ‘Waarom een Office Manager onmisbaar is’. Bij de taakomschrijving van wat een Office Manager zoal doet, viel ons op hoe vaak hier de facetten van facility management werden aangehaald. Vandaag ziet Walters People de vraag naar Office ...
| 20/04/2021

   
Ricoh brengt print-as-a-Service model tot bij de thuiswerker
| 14/04/2021
Zes topprioriteiten voor de werkomgeving
| 14/04/2021
Digitaal werken en milieubewustzijn
| 09/04/2021
Is digitaal het nieuwe normaal?
| 08/04/2021
Efficiënt kantoorgebruik met nieuwe Spacewell Workplace app
| 07/04/2021
‘Management by objective’ als echte uitdaging
| 31/03/2021

Meer news



| Office Management

Kosten besparen én meerwaarde creëren
Neem contracten onder de loep en zie quick wins niet over het hoofd Hoe bespaar je zonder risico’s te nemen, medewerkers te ontslaan of in te boeten op kwaliteit en tevredenheid? Op een positieve manier kosten besparen is ook in coronatijden geen onmogelijke opdracht. Op korte termijn liggen de quick wins vaak voor het rapen, alleen worden ze dikwijls over het hoofd gezien. En het loont zeker de moeite om de bestaande contracten onder de loep de nemen. Enkele tips inzake optimalisatie van vastgoed, workplace en facility management. Of hoe bedreigingen opportuniteiten worden.
| 15/02/2021
Geen papier, geen draden en maximale mobiliteit : geleidelijke revolutie bij DKV
De oppervlakte verkleinen en het welzijn van de werknemers verhogen, dat is haalbaar. De verhuizing van het bedrijf combineren met een grondige herziening van de praktijken, dat is gedurfd. Daarenboven ook nog eens het ondernemerschap en de corebusiness ontwikkelen in de richting van dienstverlening en het contact met de klanten, dat zijn al rijkelijk veel uitdagingen om aan te gaan! Verzekeraar DKV wist ze tot een goed einde te brengen door alle medewerkers in het Central Plaza te hergroeperen, maar ook de medewerkers van het bedrijf ERGO waarmee DKV drie jaar geleden fuseerde. DKV was toen nog niet erg vertrouwd met de NWOW-principes. Colliers heeft het bedrijf begeleid om de behoeften te meten en de kantoren in te richten op basis van een verhouding van 70 kantoren per 100 medewerkers. Het bleek een goede zet geweest te zijn! Emmanuel de Talhouët geeft ons zijn eerste positieve bevindingen.
| 01/09/2018
“Ik haal het meest voldoening uit de menselijke contacten”
Haar opleiding geschiedenis en kunstgeschiedenis bracht Véronique Laureys een methodologie bij die gefocust is op resultaatgerichtheid, nauwkeurigheid, gegevenscontrole en aandacht voor de denkwijze van anderen. Vaardigheden die goed van pas komen in haar functie als directeur Algemene Zaken van de Senaat, waar ze reeds meer dan 27 jaar werkt, waarvan bijna 13 jaar in de huidige functie. Een gesprek met de juiste vrouw op de juiste plaats, die haar bijzondere werkomgeving koestert en mensen centraal stelt.
| 05/06/2018
DELOITTE @ Gateway, Take-off naar een attractieve werkomgeving
Deloitte nam begin dit jaar zijn intrek in het ‘Gateway’-gebouw, het eerst voltooide gebouw van het ongeveer 400.000 m² tellende ‘economische centrum’, waarmee de luchthaven kiest voor diversiteit naast het luchtverkeer. Deloitte bracht 70% van haar Belgische organisatie samen in het ‘Gateway’gebouw, een door facility management gedreven veelzijdig en multidisciplinair project, dat in amper één jaar werd afgewerkt.
| 09/01/2018

   

Hospitality | Focus op gastvrijheid binnen bedrijven
| 19/12/2017
Occupiers Cost Index : Evolutie Belgische kantoorkost breekt met trend Europees gemiddelde
| 16/10/2017
Focus op welzijn medewerkers
| 14/11/2016
Draaischijf voor hospitality
| 14/06/2016
Kiezen voor topniveau als het gaat om ethiek
| 19/04/2016
Best Workplaces 2016, of het creëren van toegevoegde waarde
| 14/04/2016
Het ‘eco-dynamic-office’, geen theoretisch model, maar zelf gedefinieerd maatwerk
| 01/02/2016
Flexibility@Work : gebundelde uitdaging voor FM, HR en ICT
| 15/01/2016
Tevredenheid als kwaliteitslabel
| 25/11/2013
Bedrijfscultuur l Yambla vindt digitale en sociale ideeënbus uit
| 18/11/2013


  | Office Management
www.profacility.be/bruynzeelstorage
www.profacility.be/vandergoten
 Profielen van de belangrijkste bedrijven in
BRUYNZEEL STORAGE SYSTEMS
EASYPOST
IRON MOUNTAIN 
TRANSMOOVE

 Gegevens andere leveranciers
Document- diensten voor digitalisering & archivering (3)
Klassement & archief – Meubelen (2)
Kantoormeubilair (kopieerapparaten, scanners, faxtoestellen, printers, projectors) (7)
Kantoorbenodigdheden (10)
Behandeling van de post (5)
Nationale koerierdienst (4)
Internationale koerierdienst (4)
Kantoormeubelen - verhuur (1)
Kantoormeubelen - tweedehands (1)

Zoek een leverancier
Activiteitensector
Naam van de leverancier


Agenda