|
De meest hygiënische sanitaire inrichting is touch-free
Goede handhygiëne krijgt sinds de uitbraak van het coronavirus steeds meer aandacht. Geheel terecht, want schone, droge handen spelen een belangrijke rol bij de bestrijding van COVID-19 en andere infectieziekten. Om werknemers en bezoekers te beschermen wordt op veel drukbezochte locaties opnieuw aandacht besteed aan de inrichting van de sanitaire ruimte. Het nieuwe, onafhankelijke platform ‘Touchfree Toilet’ toont hoe innovatieve technologie kan bijdragen aan de meest hygiënische toiletinrichting.
| 14/12/2020
|
|
|
De schoonmaak – schoon gemaakt
Schoonmaak en facility management worden haast in één adem genoemd. Begrijpelijk ook, want schoonmaak is zowat de meest essentiële service van de brede waaier aan facilitaire services die kunnen aangekocht en geleverd worden. Wie schoonmaak zegt, denkt aan de schoon te maken oppervlakte, de frequentie van de poetsbeurten, de te gebruiken producten en eventuele machines… kortom de precies af te bakenen technische aspecten die zich laten vastleggen in SLA’s. Maar daarmee zijn we nog lang niet uitgedweild!
| 19/12/2017
|
|
|
De schoonmaak, schoon gemaakt
Schoonmaak en facility management worden haast in één adem genoemd. Begrijpelijk ook, want schoonmaak is zowat de meest essentiële service van de brede waaier aan facilitaire services die kunnen aangekocht en geleverd worden. Wie schoonmaak zegt, denkt aan de schoon te maken oppervlakte, de frequentie van de poetsbeurten, de te gebruiken producten en eventuele machines… kortom de precies af te bakenen technische aspecten die zich laten vastleggen in SLA’s. Maar daarmee zijn we nog lang niet uitgedweild!
| 13/12/2017
|
|
|
DE STRIJD OM UW HANDHYGIËNE: DE FEITEN OP EEN RIJ
In 1993 bracht Dyson de eerste zakloze stofzuiger op de markt. Meteen verzetten de gevestigde fabrikanten er zich tegen met hand en tand. Logisch, want alleen al in de thuismarkt van Dyson, het Verenigd Koninkrijk, brachten stofzuigerzakken op dat ogenblik meer dan 100 miljoen euro per jaar op. Later bekende een bedrijfsleider van Hoover er spijt van te hebben dat hij de nieuwe technologie van de start-up niet had gekocht. Nu is het de vervuilende papierindustrie die valse claims maakt op het gebied van hygiëne, gebaseerd op misleidend wetenschappelijk onderzoek, in een poging technologische ontwikkelingen tegen te werken. Hoog tijd voor de waarheid.
| 12/04/2017
|
|