FRNL | | NewsBibliotheekAgendaNewsletterJobsAdvertisingContact |
  
Home » Bibliotheek » SLA | Controle van de geleverde diensten

SLA | Controle van de geleverde diensten

“Is 't proper?” De vraag mag dan eenvoudig lijken, toch is het niet gemakkelijk om hier objectief op te antwoorden. Tenzij u gebruik maakt van een kwaliteitscontrolesysteem dat een neutraal en beargumenteerd antwoord kan geven…

Tegenwoordig roepen vele bedrijven de hulp van een schoonmaakbedrijf in om hun kantoren schoon te houden. “We stellen vast dat bedrijven maar al te vaak dienstverleners kiezen om budgettaire redenen of op basis van zeer subjectieve criteria”, zegt Patrick Verlaet, Business Support Manager bij ISS. “De vertegenwoordiger van de onderneming gaat echter een verbintenis aan in naam van het bedrijf dat hij vertegenwoordigt. ” Het is dus belangrijk om een vertrouwensdienstverlener te kiezen, die de beste prijs-kwaliteitverhouding biedt en die in de eerste plaats de mogelijkheden en vaardigheden heeft om te voldoen aan de verwachtingen van de klant. Een dienstverlener waarop de klant kan ‘vertrouwen’ en die zich als partner profileert.” Aangezien alle sectoren momenteel besparingen doorvoeren op het gebied van werkingskosten, komt het erop aan geen enkel aspect te verwaarlozen en alle kaarten in handen te hebben om steeds snel en efficiënt te kunnen reageren. Time is money…

SLA
Een Service Level Agreement is de formalisering van een overeenkomst tussen twee partijen. SLA’s werden voor het eerst gebruikt in de jaren ’80 door de telefoonoperatoren maar tegenwoordig verspreidt de trend zich over een groeiend aantal activiteitensectoren.
In een SLA worden de verwachtingen van de partijen genoteerd op het gebied van diensten, prioriteiten, verantwoordelijkheden, garanties, kortom, alles wat we zouden kunnen definiëren als het serviceniveau.


Download gratis de PDF van dit artikel om het vervolg te lezen...  Download gratis de PDF van dit artikel om het vervolg te lezen...


21/12/2009
Schoonmaak en Hygiëne - Facility Management
 



Ander nieuws
2021 Global Status Report for Buildings and Construction
| 26/10/2021
Nederlandse overheid promoot hybride werken
| 25/10/2021
BIM, winst voor FM
| 22/10/2021
Als beste uit de test: de Smart Life CO2-meter
| 21/10/2021
Bedrijfscomputers altijd geüpdatet
| 21/10/2021

Meer news