 |
FM l Kleine interventies: een strakke deadline en een precieze reporting
|
|
Voor 84% van het bedrijfspersoneel zijn kleine technische interventies in de werkomgeving een van de belangrijkste tevredenheidsfactoren. Maar deze interventies nemen soms erg veel tijd in beslag en kosten meer dan ze eigenlijk zouden mogen, alleen al door de tijd die men nodig heeft om de juiste dienstverlener te vinden. Faciliteam biedt polyvalente technische diensten aan, die een definitieve oplossing aanreiken voor dit vaak voorkomende probleem in bedrijven.
Een deur die niet goed sluit, een TL-lamp of afdichting die vervangen moet worden, een sanitair lek, een rek dat gemonteerd moet worden,... allemaal zaken die regelmatig voorkomen in kantoren, winkels en magazijnen, hoe klein of groot ze ook zijn. Maar deze eenvoudige taken kunnen al gauw veranderen in echte problemen die het leven van de werknemers zuur maken als ze niet snel opgelost worden. We stellen echter vast dat 75% van deze kleine interventies meer dan twee weken in beslag neemt. Voor de bedrijven zijn ze kosten die niet in verhouding staan tot de werkelijke omvang van het probleem.
“In 25% van de gevallen kost de zoektocht naar een geschikte en beschikbare dienstverlener meer dan de reparatiekosten zelf, en in 35% van de gevallen liggen de kosten voor het valideren van de factuur hoger dan de interventie zelf!”, aldus Amaury de Patoul, directeur van Faciliteam.
|
20/04/2013
Gebouwen en Technieken - Facility Management
|