PROFIEL VAN HET BEDRIJF
Inleiding
De slagzin die Care voert, ‘Schoon maatwerk’, geeft perfect haar filosofie weer.
‘Schoon’ verwijst niet alleen naar ons kwaliteitsstreven in de uitvoering van onze schoonmaakdiensten maar vooral ook op de duurzame manier waarop we ondernemen. Waarbij we gaan voor een optimaal evenwicht tussen mens, milieu en een realistisch rendement.
Schoonmaken wordt niet altijd geassocieerd met maatwerk. Een standaardoplossing is toch voldoende? Om tot een goed resultaat te komen is dat echter zelden het geval. Elk pand is verschillend: groot-klein, oud-nieuw, met 'kwetsbare materialen gebouwd' enz.
Ook de noden of normen van onze klanten kunnen verschillen. Een cleanroom hygiënisch reinigen in een farmaceutische onderneming is niet te vergelijken met het poetsen van een kantoor. Een goed opgesteld werkschema kan die variatie natuurlijk goed opvangen.
Ook al zijn alle taken goed gepland, meestal zien onze schoonmakers en teamleiders nog mogelijkheden om de werkwijze te verbeteren en te komen tot een beter schoonmaakresultaat met een efficiëntere inzet van middelen. Daar kijken wij bewust naar. In overleg met onze klant een oplossing vinden die zorgt dat alles proper is en blijft.
Schoonmaken is nog echt mensenwerk. Al onze medewerkers zijn trots op hun vak, en wij op hen. Care is echt een zaak van uitblinkers die aandacht hebben voor elkaar en voor de samenleving. Daarom vindt u bij Care gemotiveerde mensen waarop u kunt rekenen. Die instelling uit zich in heel wat aspecten van hoe wij de dingen doen.
Wij geven onze mensen vertrouwen en zorgen ervoor dat zij zich goed voelen in hun job. We leiden onze mensen op, smeden ze tot een team en tonen hen vooral onze appreciatie. Daarom zijn wij ook fier dat wij al enkele keren verkozen zijn als een van de Beste Werkgevers in België. Dat bewijst dat onze visie geen dode letter is, maar dat we daar elke dag met iedereen aan werken. Daarnaast hebben wij uiteraard ook aandacht voor wat er buiten ons bedrijf gebeurt. We steunen daarom ook consequent, zowel financieel als met daden, enkele maatschappelijk initiatieven en goede doelen.
Samenwerken met klanten is voor ons meer dan een dienst verlenen. Wij willen in een relatie op lange termijn werken aan continuïteit. Daarom spelen we zorgvuldig in op wat u verwacht en op uw budget. We denken mee naar oplossingen die u echt helpen. Van onze klanten verwachten wij ook een open en actieve houding. De beste resultaten bereiken we wanneer we in partnerschap de taken, de werkorganisatie en het budget overleggen, voortdurend bekijken en afstemmen wat beter of anders kan.
Duurzaam ondernemen betekent ook rekening houden met het leefmilieu. Daarom kiezen we producten die het milieu zo weinig mogelijk belasten. We promoten daar waar mogelijk bij onze klanten dagschoonmaak want voor hen betekent het een hele besparing op hun energie door de lagere verlichting- en verwarmingskosten.
Diensten
Care combineert haar ervaring op het vlak van schoonmaak met een doorgedreven kennis van facilitaire diensten en gespecialiseerde reinigingsoplossingen.
Naast de dagelijkse en periodieke schoonmaakdiensten, bent u bij Care ook aan het goede adres voor meer gespecialiseerde reiniging.
Denk hierbij aan bijvoorbeeld:
- ruitenwasserij
- computer cleaning
- inzetten van vloeren
- tapijtreiniging
- cleanroom onderhoud
- ... en de dienstverlening daarrond
Veelal vormt schoonmaken onze hoofdactiviteit en zorgen we er dus voor dat de werkruimte bij onze klanten schoon is. Maar daarnaast voeren onze medewerkers ook meer en meer andere taken uit die er voor zorgen dat de werkzaamheden bij onze klanten op rolletjes lopen.
- klusjesdiensten (klein technisch onderhoud)
- koffiedame
- housekeeping in the office
Referenties
Janssen Pharmaceutica, Genzyme, Waasland Shopping Center, Deloitte, Volvo Europe Trucks, Flanders Expo, BNP Paribas, KBC