PROFIEL VAN HET BEDRIJF
Inleiding
EasyPost is dé specialist in postverwerking en zorgt voor de optimalisatie van uw uitgaande post.
Wij verwerken uw nationale en internationale zendingen, uw aangetekende zendingen en uw pakketten en dit aan de meeste voordelige prijzen op de markt.
Wij garanderen een kosten-efficiënte aanpak in combinatie met een persoonlijke service en vereenvoudigen zo de afhandeling van uw post.
Onze jarenlange ervaring biedt u zekerheid en de nodige professionele ondersteuning.
Wij garanderen een kosten-efficiënte aanpak in combinatie met een persoonlijke service en vereenvoudigen zo de afhandeling van uw post.
Onze jarenlange ervaring biedt u zekerheid en de nodige professionele ondersteuning.
Producten
EasyPost haalt de post op bij de bedrijven en brengt deze naar één van de vele sorteercentra, waar er elke dag tienduizenden brieven worden verwerkt.
De post wordt vervolgens door bpost naar de juiste bestemmeling gebracht. Dankzij een efficiënte samenwerking gebeurt dit dus nog steeds door de vertrouwde postbodes van bpost.
Met meer dan 200 jaar ervaring en 17.000 postbodes bieden zij met garantie een goede dienstverlening.
Diensten
Tijdswinst door uitbesteding.
Een aanzienlijke vereenvoudiging van uw postverwerking.
Grondige evaluatie van uw huidige situatie zodoende uw poststromen te optimaliseren.
Gegarandeerde kostenbesparing voor uw bedrijf.
Jarenlange ervaring in de postsector zorgt voor de nodige knowhow waardoor u de beste oplossing krijgt.
Overzichtelijke en gedetailleerde factuur zorgt voor een transparante werking en perfecte controle.
TIME IS MONEY
EasyPost zorgt er voor dat bedrijven veel tijd uitsparen. Zelf hoeven zij de brieven niet meer te frankeren, zo kan het personeel zich op andere belangrijkere zaken focussen. EasyPost komt de post ophalen en zorgt voor een correcte frankering.
Ook op financieel vlak is EasyPost de voordeligste speler op de markt. Dankzij goedkopere ophaalkosten en verzendtarieven én gratis verwerkingskosten wordt de uitbesteding van post heel voordelig.
Nieuwigheden
EasyPost nodigde een dertigtal potentiële klanten uit om kennis te maken met het bedrijf en de werking ervan.
De dag werd gevuld met interessante ontmoetingen, zakelijke praatjes én afspraken, maar het was ook een moment van ontspanning en culinair genot.
Referenties
Vorig jaar kende EasyPost een spectaculaire groei van maar liefst 45%! De commercieel verantwoordelijke Sebastien Buess is zeer ambitieus over het bedrijf: “Binnen de drie jaar zouden we graag het volume verviervoudigen.
Vandaag verwerken we zo’n 50.000 brieven per dag, in 2018 zou dat dan 200.000 brieven per dag zijn.”
De klanten van EasyPost situeren zich voornamelijk in de grootsteden, zowel in Vlaanderen, Brussel als in Wallonië. De meeste onder hen behoren tot de medische sector, de bank- en verzekeringssector en de industriële sector.
“EasyPost telt al meer dan 400 klanten en dat aantal groeit nog dagelijks.
Bedrijven zoals Telenet, L'oréal, Europ assistance en Mercedes-Benz hebben al voor EasyPost gekozen,” aldus CEO Buess.