FRNL | | NewsBibliotheekAgendaNewsletterJobsAdvertisingContact |
  
Home » Jobs

Facility Manager



Het Algemeen Ziekenhuis Damiaan in Oostende profileert zich als het referentiecentrum voor regionale gezondheidszorg voor de bevolking aan de Belgische kust. Deze ambitie wordt gerealiseerd door de inzet van meer dan 100 artsen en 1350 medewerkers. In oktober 2012 werden alle activiteiten samengebracht in één compleet nieuw ziekenhuis met een capaciteit van 600 bedden. Het Az Damiaan is een financieel gezond bedrijf, met ruime aandacht voor de uitbouw van een aantrekkelijk zorgaanbod, en staat borg voor een kwalitatieve en efficiënte dienstverlening. De ideale plek voor iedereen met zin in zorg !

FUNCTIE
  • Als Facility manager ben je verantwoordelijk voor de dienstverlening van het hele departement facilitair beheer.
  • Je rapporteert aan de directeur facilitair beheer en werkt in een dynamisch team met de supply chain manager, technisch manager en ICT-manager.  Jij zorgt ervoor dat gastvrijheid en klantgerichtheid op alle niveaus van de dienstverlening gewaarborgd worden.
  • Je geeft leiding aan het diensthoofd facilitaire dienstverlening en het diensthoofd dieet en wordt ondersteund door de stafmedewerker facilitaire dienstverlening.
  • Je ontwikkelt het beleid voor de diensten schoonmaak, voeding en dieet binnen de visie en missie van het ziekenhuis.
  • Je bent in staat om dit beleid cijfermatig te onderbouwen én te vertalen naar de werkvloer.  Je ondersteunt je diensthoofden bij de implementatie ervan en weet je medewerkers te inspireren en motiveren.
  • Samen met je team streef je continu naar kwaliteits- en efficiëntieverbetering van de werking van jouw diensten.
  • Je vertegenwoordigt het departement bij de interne klant, voornamelijk de zorgafdelingen binnen ons ziekenhuis.  Je detecteert en analyseert behoeften van de interne klant en vertaalt deze naar resultaatgerichte oplossingen.  Wederzijds respect en begrip zijn hierbij de sleutelwoorden.
  • Je ontwikkelt en onderhoudt een intern en extern netwerk en draagt bij aan de versterking van ons departement.

JE PROFIEL
  • Je hebt een masterdiploma op zak. Een opleiding in facility-, hotel-, of zorgmanagement is een plus.
  • Je hebt ervaring in of affiniteit met de voedings- en schoonmaakwereld.
  • Kennis van HACCP of normen inzake dienstverlening en kwaliteit zijn eveneens een troef.
  • Je kan een aantal jaar ervaring in een leidinggevende functie in facilitaire dienstverlening voorleggen.
  • Hierin heb je bewezen zowel strategisch sterk, maar ook operationeel betrokken en slagvaardig te zijn.
  • Je geeft leiding op een coachende en inspirerende wijze en hebt bewezen dat je projecten en complexe veranderingstrajecten kunt leiden.
  • Je draagt toegankelijkheid, dienstverlening en kwaliteit hoog in het vaandel.
  • Je bent in staat een vertrouwensband te creëren, te inspireren, verbindend te communiceren en partnerships uit te bouwen.
  • Je werkt je snel in in een complexe omgeving en vertoont inzicht in de gevolgen van jouw beslissingen op de organisatie.

ONS AANBOD
  • Een boeiende en uitdagende functie binnen een organisatie in volle beweging.
  • Werken dichtbij huis in een nieuwbouwziekenhuis, m.a.w. een boeiende, innovatieve omgeving waar je je talenten kunt ontplooien.
  • Een voltijdse functie, verloning volgens de ziekenhuisbarema’s en overname van relevante anciënniteit.
  • Een contract van onbepaalde duur.
  • Diverse extralegale voordelen: maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering voor het hele gezin, GSM + abonnement en internetverbinding thuis.

INTERESSE?
Wil je meer informatie? Neem contact op met Patrick Lanssens, directeur facilitair beheer, tel 059/41 45 30 of Sigrid Reynaert, recruiter, tel 059/41 68 02.
Jobs 
17-07-2020


 Solliciteer via volgende link