FRNL | | NewsBibliotheekAgendaNewsletterJobsAdvertisingContact |
  
Home » News » Servicemanagement-tool TOPdesk wint twee TrustRadius-awards

Servicemanagement-tool TOPdesk wint twee TrustRadius-awards

<em>Jurgen Koster, managing director van TOPdesk Belgium: “Ons werk is klanten helpen om hun dienstverlening te optimaliseren. Het is zeer waardevol dat TOPdesk ook met zijn eigen dienstverlening zo goed scoort. Dat ons platform als erg gebruiksvriendelijk wordt ervaren, vinden we natuurlijk ook een groot compliment.”</em>
Jurgen Koster, managing director van TOPdesk Belgium: “Ons werk is klanten helpen om hun dienstverlening te optimaliseren. Het is zeer waardevol dat TOPdesk ook met zijn eigen dienstverlening zo goed scoort. Dat ons platform als erg gebruiksvriendelijk wordt ervaren, vinden we natuurlijk ook een groot compliment.”

Reviewplatform TrustRadius beloont TOPdesk, software- en consultancybedrijf dat focust op dienstverlening en klantencommunicatie, met twee awards.. Zowel voor klantenondersteuning als voor gebruiksgemak (“Best Customer Support” en “Best Usability”) verzilverde het bedrijf de nominatie. Om de awards in de wacht te slepen, moest TOPdesk het afgelopen jaar minstens tien reviews met een expliciete vermelding van een goede klantondersteuning krijgen op de site Trustradius.com. TrustRadius is een van de belangrijkste labels ter wereld wat betreft beoordeling van software en businesstechnologie op kwaliteit en integriteit van dataverwerking. De site helpt gebruikers die op zoek zijn naar softwaretools zo om de juiste keuzes te maken.
Guy Leysen
08-01-2021


 Naar de website >>