Sodexo en Planon bundelen hun krachten
Sodexo geldt als grootste internationale organisatie voor Food & Facilities Management. De Sodexo Groep is wereldwijd aanwezig op 33.900 locaties en bedient 1260 remote sites, waaronder offshore boorplatforms en mijnbouwlocaties. De aard en complexiteit van haar wereldwijde activiteiten was voor Sodexo aanleiding uit te kijken naar een geavanceerd onderhoudsbeheersysteem en een partner met ruime kennis en ervaring. Dat bracht hen bij Planon, dat zich positioneert als toonaangevend op het vlak van Integrated Workplace Management Solutions (IWMS.
Planon is wereldwijd actief en telt meer dan 1300 klanten. Het beschikt over eigen vestigingen in Nederland, België, Groot-Brittannië, Frankrijk, Duitsland India en de Verenigde Staten.
Sodexo maakt gebruik van de innovatieve ‘Maintenance Management Solution’ van Planon, omwille van de verbeterde controle, uitstekende communicatie en hoogwaardige rapportages. Deze oplossing ondersteunt Sodexo in de volle breedte: van voorraad- en onderhoudsbeheer tot werkorderbeheer en helpdeskfunctionaliteit. Bovendien zijn er de nodige toekomstgerichte uitbreidingsmogelijkheden voorzien onder de vorm van modules, zoals energiebeheer, wagenparkbeheer en beveiliging.
Het bundelen van de expertise van Sodexo en Planon leidt tot een direct voordeel voor de Sodexo-klanten. Het systeem verhoogt de efficiëntie aanzienlijk, maar integreert bovendien alle, gedurende de voorbije decennia vergaarde best practices. Binnenkort kan ieder team, waar ook ter wereld het zich bevindt in een remote site, gebruik maken van de expertise en ondersteuning die het systeem biedt.
Planon is wereldwijd actief en telt meer dan 1300 klanten. Het beschikt over eigen vestigingen in Nederland, België, Groot-Brittannië, Frankrijk, Duitsland India en de Verenigde Staten.
Sodexo maakt gebruik van de innovatieve ‘Maintenance Management Solution’ van Planon, omwille van de verbeterde controle, uitstekende communicatie en hoogwaardige rapportages. Deze oplossing ondersteunt Sodexo in de volle breedte: van voorraad- en onderhoudsbeheer tot werkorderbeheer en helpdeskfunctionaliteit. Bovendien zijn er de nodige toekomstgerichte uitbreidingsmogelijkheden voorzien onder de vorm van modules, zoals energiebeheer, wagenparkbeheer en beveiliging.
Het bundelen van de expertise van Sodexo en Planon leidt tot een direct voordeel voor de Sodexo-klanten. Het systeem verhoogt de efficiëntie aanzienlijk, maar integreert bovendien alle, gedurende de voorbije decennia vergaarde best practices. Binnenkort kan ieder team, waar ook ter wereld het zich bevindt in een remote site, gebruik maken van de expertise en ondersteuning die het systeem biedt.
Eduard Codde
14-09-2010
Meer informate op www.planon.be