Win tijd bij het behandelen van tickets

Gebruikt u e-mail voor support-aanvragen? Dan is de Issue Management add-on in Ricoh Spaces iets voor u. Deze module voegt een gebruiksvriendelijk ticketing systeem toe aan de workplace management software van Ricoh. Gebruikers kunnen eenvoudig problemen melden die ze ervaren bij het gebruik van een vergaderzaal, parkeerplaats of werkplek. Bovendien kunnen gebruikers tickets nu ook makkelijk plaatsen via hun smartphone.

Voordelen:

  1. Efficiëntie: Bespaar tijd door snelle en duidelijke communicatie.
  2. Overzicht: Houd eenvoudig bij welke problemen er zijn en de status van elk ticket.
  3. Prioritering: Beheer en prioriteer tickets om urgente problemen eerst op te lossen.
  4. Rapportage: Verkrijg waardevolle inzichten met gedetailleerde rapportages.

Met Ricoh Spaces heeft u alle tools om uw faciliteiten optimaal te beheren en de tevredenheid van gebruikers te verhogen.

Benieuwd naar meer? Bezoek onze website of neem een kijkje op YouTube.